92

Go kväll i stugan.. Haha den där bull-Maja va Ammie. Emelie sa till mej.. Men trodde du skulle lista ut att Ammie va me :D haha
Hon e ju lika bull galen den där Emelie så de va väl inte säkert Ammie skulle va me ;D haha

Ja men sen drog vi ner på stan, vi gick å vi gick å vi gick. In på MASSA affärer för att leta bhar ;)

Sen drog jag till körskolan å körde 45 min typ..
Alltså jag har ju kört ganska mycke hemma, men de e mycke i skogen å lite så, men även lite större vägar. Men jag å körskoleläraren drar iväg. Han får kära från skolan sen kör vi lite överallt där de inte e jätte mycke trafik. Ganska skönt.. Varför stressa sej genom alla galningar INNE i mora.. Nä fy farao:)

Ja men iaf sen åkte vi på maxi sen skjutsa Mli hem mej så jag åt å sen cykla jag å hämta mina snoriga ungar ..

Ungarna sover nu så jag passade på att gö ett prov på datorn . Yeah jag klara de så nu e både fas A å B klar ,,

Nu orkade jag inge mer för jag sitter i mörker å ser typ som en kratta..

Men gokväll på er :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0