96

Sitter här å lyssnar på barnen som gnäller å har sej..

Jag har så jävla mycke jag måste göra t veckan å jag vet fan inte hur jag ska hinna me allt :(

Måste plugga de ska städas för hela jävla huset ser ut som en tromb har dragit förbi..

Men jag har fan ingen ro att städa riktigt.. De e ju så mycke skit som jag vill slänga, men hur i helvete ska jag få de till tippen???

Har jag bara fått iväg allt som ska slängas kan jag städa.. Men jag måste plugag åxå för att kunna bli klar me de satans körkortet.. Men de jävla kortet kan ju nån stoppa upp i arslet...

Jag e så irriterad, jag e matt i hela kroppen..Ungarna e förkylda som satan så jag vill ju helst inte att dom ska va ute för mycke heller, e fan ingen värme ute.. Nu känner jag att de e en enda jävla röra me detta inlägg men ni får läsa massa röra helt enkelt!!!

HEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0