143

Onsdag <3 haha nä vadå hjärta ?? :/ äh inte vet jag men ändå .. 

Idag åkte vi t Falun me Kim för han skulle på nå hörsel grej på lasarettet .. Näääää jag har inte fått nå jävla körkort .. Allting går emot mej när de e dax för nått .. Fuck off ni behöver inte veta vad .. 

Ja men iaf som påminde Ammie mej om nå fest , men öh nä de blir ingen fest .. 

På fester då blir de så här .. Nån jävel blir sur å tvär för man inte får prata me
Vem man vill .. Nån sa fel å då blir man ännu mer sur .. Ja men ni vet hue de brukar va ? 

Ja eller inte vet jag om ni har såna fester. Alla fester jag varit på e de alltid nån som e sur å ska slåss ..

Jag har varit sån  , som slåss alltså .. 

Nu e de sjukt längesen de hände.. Skönt ..  

Tänker på barnen jag när jag går ut nu förtiden .. 

Nä men nu skriver jag ju inte ens de jag tänkte :D haha vet inte ens varför jag kom  In på detta, men skit samma .. 

Får väl skriva i morrn va jag skulle skriva idag egentligen men då har jag väl glömt bort de .. 

Ja iaf over and out god natt me er .. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0