119

Hellu 😃 jaha nu e jag hĂ€r igen . IgĂ„r (onsdag) va jag nere pĂ„ stan. Körskolan , waynes (stavning) . Å nĂ„n pizzeria , kommer inte ihĂ„g vilken av alla 100 som
Finns pĂ„ stan 😊 fick sĂ€llskap av Ammie 😍 sĂ€ger bara jösses den bruden assĂ„ 😀  sen vet jag inte va som hĂ€nde mer . Jo skulle köpa nya vinterskor, men inte fan hitta ja nĂ„gra 😞 vill ha nĂ„ speciella eller ja normala fodrade men Ă€ndĂ„ snygga liksom 😝 

Idag (torsdag) varit ner pĂ„ körskolan Ă„ kört me vĂ€rldens underbaraste kör lĂ€rare 😊 haha jag dör i skratt varje gĂ„ng jag ska köra me min lilla vĂ€n .. Hahaha dör 😃 ja men iaf de gick bra idag Ă„xĂ„ . Ja Ă„ sen sĂ„ drog jag hem t Ammie Ă„ satt dĂ€r typ i 100 Ă„r kĂ€ndes de som , men de va myyyyyys , eller ska jag sĂ€ga att de va gosi ??!! 😂 

Ja men iaf Ammie sa att min blogg va trĂ„kig igĂ„r , assĂ„ inte trĂ„kig att lĂ€sa men designen sög typ 😂 Ă„ jag höll me
Henne  t 100% .. Men iaf ja fixa dit nĂ„ skit som blogg.se har. Jag orkar fan inte hĂ„lla pĂ„ me nĂ„tt sj sen kan jag inte för den delen 😛😛 

NĂ€ nu vet jag inte va jag ska skriva mer .. SĂ„ tack Ă„ hej för ikvĂ€ll . 

Puss 💋 


Kommentarer
Anonym

OJ, nu har du fÄtt till det bra :P Jag fick lov att kolla en extra gÄng om jag kommit rÀtt *S*
Du Àr gosi du kexet <3

Puss pÄ du .. <3

Svar: Haha du e gosi ❀ ja men va fan hitta ju ingen , sĂ„
Fick bli denna Ä de n fÄr nog Hanna :)
Helen Andersson

2013-10-18 @ 20:02:55
URL: http://ammiecool.webblogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0