103

Hej på er igen.. Magen eller va de nu e för fel börjar bli bra efter 2 alvedon.. Men nu e dom sluta så hoppas inte jag får ont mer.. Ska leta reda på vetekudden sen å mysa me den framför tvn ikväll.. =) Just nu e Johanna här å leker me Ida å Kim =) Bråkar lite emellan åt bara :P Åh jag e så hungrig, men känns som de e för tidigt me mat just nu, väntar t Johanna åkt hem :) De blir grillskivor (älg) å pommes .. Göttans siddu =) samtidigt som jag sitter här å försöker skriva så kollar jag på , Va blir det för mat på 4an .. Ja man blir ju inte mindre hungrig eller hur de nu e :D Åhh jag e trött i kroppen. LÄngtar efter sängen faktiskt .. Hoppas på tidig kväll idag me, eller tidigt å tidigt, innan 00.00 iaf =) Nä nu ska jag kolla va ungarna har för sej. Hejsvejs <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0