107

Go kväll :) 

Idag e de måndag eller ja snart e den slut åxå :) morgonen börja som vanligt. Vakna, cykla t dagmamman me barnen . Hem å åt frukost å drack kaffe . Hängde tvätt å tvätta. :) 

Sen drog jag me bussen ner till körskolan :) skulle köra kl 13 .. Gick fin fint siddu ;)  ja sen åkte jag hem å fixa matlåda t gubben :) hämta ungarna sen va de bara hem å gö mat t ungarna :) sen busat å grejat :) sen vart klockan dax att sova för kidzen .. 💤💤 

Jag fick lov att starta en brasa. Fy fan vilket ruggigt väder :( spö regnar å blåser storm :( fy bubblan. Hoppas som fan att de e över i morron biti . Har ju inga regnkläder hemma t barnen :/ 

Ja men de va väl de :P nu ska jag fortsätta kolla på 112- på liv å död :) 

Sov så gott när de e dax :) 

Puss ❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0