110

Goddag =)

Åh jag har sovit som en gud i natt.. Ida´s säng e ju bara för underbar :) Får passa på att ligga där när Ida sover inne på Julias rum :D Å när inte gubben e hemma ;)

Oj oj, ja har gjort en jävla massa tester idag asså. Men ja blir knäpp, kommer fan inte upp t 63.... Gahhh Mellan 59-61, kan man bli knäpp eller? Sen e jag sån som glömmer typ precis ALLT efter bara nån minut å då blir man ju ännu mer skadad ..

Så nu blir de en blogg paus ..

De va nått jag skulle skriva men de har jag ju glömt bort. jaja sånt e livet..

Sitter å väntar på att iOS7 uppdatering ska komma igång .. :) Som Malin sa, alla me iphone väntar spänt på de nu :D hahah

**

Helgen den 27-28-29 sep ska min älskade mamma ha våra barn ..<3 Känner att de e behövligt för min del nu..

Nä nu ska jag fortsätta me mitt.. hejsvejs i lingonskogen..

Puss


Kommentarer
Ammie

Åååå den helgen får vi ta o hitta på nått ju :)

Svar: Ja kanske de :) får se va som händer ..
Helen Andersson

2013-09-18 @ 23:41:53
URL: http://ammiecool.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0