98

Men nu jävlar blir jag snart ARG.... De e nån jävel som håller på me nått.. Ska jag behöva ta p mej skorna å gå ut å se va de e ?? Ja ska fan vänta till de e reklam.. För nu e de fan irriterande...

Ja men iaf.. Igår på eftermiddagen så cykla jag å ungarna till noret å kolla affärer, sen drog vi t donken å åt sen lunch =)

Sen va de bara hem å slänga dom i badet å sen va de dax å sova... =)

Sen skulle jag ju försöka somna i soffan t nå skit fil, slutade me att ja satt i soffan kolla på Wallander =) haha.

Sen gjorde jag mina måsten innan läggdax å gick å la mej, men somna inte förän vid 00.30.

Har varit apa trött hela dagen idag, s ska väl lägga mej om ett tag (kanske) hahah

nä nu ska jag gå ut å se va fan de e för jävla ljud innan jag blir knäp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0