153

Hej måndag .. Typ snart tisdag men ändå...
Idag har jag köpt hem lite vitaminer får se om de hjälper mot min trötthet, annars får jag gå å va trött helt enkelt...

Idag ville kidsen ha pizza till midda så de fick dom faktiskt.. :) Dom har ju knappt ätit nå gott i helgen så dom fick ta pizza idag :)

Annars så sitter jag här å pimplar vatten å försöker bli av me den j*vla huvudvärken.. Den kommer å går som nå jävla virus eller nå...
Gubben åker å jobbar i morrn igen.. Tråååååååååååååkigt.. Men men vill man tjäna lite pengar så får man ju vackert stå ut..

Va jag ska gö vet jag inte. Eller jo vi gör samma gamla vanliga..

Nää nu ska jag fortsätta me mitt..

hejsvejs i lingonskogen ...


Kommentarer
Syster

Ja,kanske du ska äta lite mer!!!! Saknaden av socker kanske..eller frisk luft.


Svar: Tycker jag äter hela tiden :kr ja de blir bra när de e färdigt :)
Helen Andersson

2014-02-06 @ 05:57:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0