179

Hej hopp gummi anka :) 

Hänt nå kul sen sist då? Haha . Jag å ungarna å Jennifer drog t Leksand i fredags å kollade in medeltidsmarknan :D de va Nice , synd att vädret sög bara :( ja sen har dagarna rullat på som vanligt . Lördagen va vi väl bara hemma å tog de lugnt .. Kollade på massa värdelösa filmer på kvällen typ :D 

Söndag : Jennifer skulle åka hem så jag å ungarna cyklade t Marlene å lekte å drack kaffe (Y) tog typ 20 min å cykla dit :) va inte så farligt , trodde de typ skulle ta 100 år , men där hade jag ju fel :) 

Ja sen efter män timme drog vi hem , åkte å handla sen va de lugnt .. :) ja de va väl de .. 

Hade fint alla <3


Kommentarer
nordheim

Hei gumman:) saknar dej!:) och tiden på munin ;* puss och kram från norway:)

Svar: Hej ;) va kul att du tittar in. Saknar dej åxå.. Haha ja munin de va tider de, saknar dej åxå ❤️
Helen Andersson

2014-06-14 @ 22:45:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0