174

9/5 2008 kom min älskade dotter till världen.. 6 veckor förtidigt :) Grattis till Ida ❤️ Tänk att du redan är 6 år;) Vill inte att hon ska börja skolan, vill att hon går kvar hos dagmamman :) 

Men tror att de kan va ganska skönt för både Ida & Kim å vara ifrån varandra lite. Nu sitter dom ju ihop 24/7 liksom .. Så de blir nog bra ändå tillslut :D 

Just nu gör vi ingenting . Ida gick å vila hon fick ont i magen å Kim han sitter å leker på golvet :) 

Idag har jag känt att jag vill bara sätta mej i ett hörn å grina , mår lite dåligt idag :( vet inte va de e som spökar , orkar ingenting . Har så jävla mycke måsten här hemma men funkar inte nu ..  
Jaja de blir väl bra den nångång .. 

Nu ska jag fixa lite .. Hejsvejs .. 



Ida på BB bara några dagar gamal <3


Ida för några dagar sen ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0