184

Inlägg 183 vart ju ganska tomt av någon konstig anledning :/ jaja!! 

Usch helgen har inte varit rolig för 5 öre :( 
Jobbade ju nån timme i fredags å kände att de va nått spm va knas. Kom hem å va hemma en stund sen fick jag lov att kolla tempen , 38.5 grader! Inte konstigt att jag mådde konstigt! Gick å la mej redan kl 20 på fredagen ! Sov till 8 typ på lördagen ! Ja ungarna sov lika länge dom som tur va :) Gick upp å fixade frukost åt som! Vi bäddade ner oss i soffan å där låg jag utslagen hela dagen typ!! Orkade tyvärr inte fixa mat åt barnen så jag fixade hit en pizza åt dom!! Gick å la mej 21 på lördagen , men kunde då inte somna pga att jag hade sån jävla huvudvärk :( tog ett bra tag innan jag somna ! Söndagen mådde jag lite lite bättre , men va inte helt 100:( gick å la mej typ 20-21 kommer inte ihåg :/ Vaknade i morse å kunde inte prata, åh jag som skulle på nå grejs i skolan ! Men jag har ringt läraren! Får se om han ringer upp eller hur han gör !! Nu ska jag vila lite i soffan å
Läsa lite ! Så rolig har min helg varit !! 
Nä nu ska jag vila !! 

Hade bra !! Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0