193

God morgon eller nått.. Har precis ätit frukost. Vaniljkvarg och en smörgås med mosade ägg å majonäs.. Har ju börjat med LCHF igen :D Se hur det går denna gången :P Haha. Änsålänge har de gått bra. Inge cola å inge godis sen i måndags ;) De ska la funka ett tag nu tills sommaren kommer igen :D Då fucka allt ur förra sommaren :D
Jaha så vad har hänt i mitt liv sen sist? Hm inte så mycket tror jag.. Hade en försenad 30 års fest förra helgen tror jag de va å den va lyckad så länge den vara tyckte iaf jag :D haha
Sen har jag fortfarande praktik 3 dagar i veckan och skola en dag i veckan .. (Y) Vi e snart inne i Mars å då äre inte långt kvar till skolan är slut.. Börjar faktiskt lessna lite på skolan, men de e som sagt va inte så lång tid kvar så de e bara att stå ut :)

Idag ska vi på *kalas* i vikarbyn , syrrans dotter har fyllt år så de ska firas de å. Sen har mamma å fyllt år så henne ska vi nog åxå fira lite samtidigt ;)Näänu ska jag dricka upp mitt kaffe sen slänga barnen i duschen.

Have a nice day :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0