194

Hejsvejs. Jaha då va de lördag igen eller va man ska säga. Sista dagen på Februari är det åxå =) Hämtade hem Ida från fritids igår å då såg jag nå konstiga prickar i ansiktet på henne. Jajjamän hon har fått vattkoppor ÄNTLIGEN :) Nu hoppas vi att Kim åxå får de. Hon hade inte en enda prick på morgonen då vi lämna henne.. Sen berätta hon att hon hade prickar på magen å så vi gick hem å kollade, javisst hade hon prickar, både på mage å rygg å de va MÅNGA:)
Ja iaf jag skulle ha jobbat igår (fredag) men de blev inget då de va lite barn å redan 2 personal eller va dom sa.. Jaja de kommer fler tåg.. Så nu e jag ledig Fre-Lör-Sön-Mån och tisdag. Ja om de inte kommer in nå jobb vill säga :) Och Ida får va hemma ett tag nu IGEN. Hon har ju redan missat skolan i 2 veckor. Men är man sjuk så är man.. Kim han hostar å har sig han å så vi får väl se hur länge han orkar hålla igång.

Idag ska nog gubben åka t Falun å handla de sista skivorna till Kim's nya rum.. De e väl snart klart där hoppas jag så man kan få lite ordning överallt.. Sen ska de bara målas å ha sej.. Jaja de blir nog bra när de är klart..

Har även beställt tågbiljett ner till Skåne.. De är inte förän i Maj vi ska dit men biljetten va billig. Det är jag,mamma och Kim å Ida som ska åka.. De e ju dags för konfirmation :P Blir inte där så många dagar då både jag och Ida har skola att sköta :D
Nä nu vill barnen bada så jag ska hjälpa dom.. Hejsvejs sålänge så hörs vi.

Ha en fortsatt bra LÖRDAG!!!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0