3

Igår vart de först 3km promenad på morron å sen vart de 5km till på eftermiddagen med Ammie <3

I morse vart de en promenad på 45 min, vet dock inte hur långt de vart då mätaren muppa sej.. Å om nån timme åker jag å Ammie t Falun :)

Vägde mej i morse åxå som ja inte ska göra, men -2 kg . Bättre än +2!!

Ja hoppas ja verkligen håller igång detta nu, orkar inte se ut som en badboll på magen längre :D

Men iaf min man sa att ja ska käka pulvret i sommar, å de kan ja faktiskt stå ut me, visst fan e ja sugen på riktig mat men va fan . Sen är inte grillat min favvorit så de kan va skönt :D

Nää nu måste ja ladda mobilen så ja har batteri..

Men kommer lite bilder ikväll om ja orkar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0