75

De går några dagar mellan skrivningarna :) Ja så va händer då? Nää här e de mest lugnt.. Pluggar lite på de där körkortet.. Tar sin lilla tid, men de får göra de.. Jag e så seg av mej å trög så in i helvete.. Men de får man vara.. Fan va dagarna går fort då, snart helg igen :) Jag längtar bort, bort från Mora.. För mej räcker de typ me att åka till Rättvik då e jag fan ganska nöjd, jag är ingen utomlands längtare.. Händer väl nån gång att man längtar till värmen men är inget MÅSTE.. Men snart blir de väl en helg me gubben i Sandviken , Åshammar å Lumsheden, ska bli skönt de..=) Om barnvakt hittas vill säga, men de brukar inte vara nå problem me de.. ** Sitter å väntar på att de ska komma paket från H&M åxå, men dom brukar va lite sega av sej ;) ** Sitter å planerar i mitt lilla huvud va som händer i sommar, ska iaf åka iväg me familjen, de e de som står på listan först. Barnen ska ju va lediga 5 veckor, så nått lär vi ju hitta på.. Blir iaf att åka till Skåne å sen t HOK..:) Nä nu vart de rörigt å mycke svammel som vanligt me mej när jag skriver. Hörs én annan dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0