78

Go kväll :) Sitter här i min soffa å tittar på Biggest Loser :P
Heja heja liksom =) Tänk om en annan hade orkat träna liksom :/ Men jag gör så gott jag kan helt enkelt.. Idag började mina nya tag som alla andra dagar typ.. Men den här gången MÅSTE jag fan hålla mej till nyttigare mat å absolut träna lite mer..
Eftersom jag inte är sveriges rikaste så får de bli hemma träning till å börja me, inte mer me de, sen ut å gå så fort jag kan..

Blev sjukt deppig igår när jag ställde mej på vågen.. :( Så nu får de fan vara nog me massa sötsaker å skit... PUNKT OCH SLUT liksom....
Jag tänker inte sätta nå datum eller nånting som jag ska gå ner siåså mycke, utan de får ta den tid de tar denna gång..

**
Har så mycke som snurrar i mitt huve så ja vill liksom inte stressa för att gå ner i vikt, kommer inte att må bättre om jag rasar massa kg i veckan liksom..
Ja de va väl bara de för den här gången.

Tack å hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0