80

Hej på er.. Jag skriver här enbart för att skriva av mej om allt möjligt.. Jag struntar i om de inte e någon som läser, jag e inte ute efter 100 läsare liksom.. Tycker bara de e skönt att få skriva av sej lite..

Har varit en bra dag än sålänge :) Sitter nu å glor på The following, ska nog ta mej en promenad snart i blås vädret :P Om de nu blåser fortfarande, de har jag ingen aning om :D Man får helt enkelt klä sej så man inte fryser . hahah

Satt å fundera på om ja ska pallra mej ner t simhallen nästa vecka å ta mej en tur i bassängen å visa fläsket .. Skönt som fan att simma. Ja de va väl de. Fundera skrev jag nu inte att jag SKA.. ;)

Nä nu hade jag inge mer onödigt att skriva..
Hade gutt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0