83

Haha nu kommer världens segaste bloggare.. Fan jag kommer ju inte in på bloggen via appen så orkar inte ens tänka på de =) Jaha så va händer? Jo de har väl hänt en hel del å de de händer ganska mycke å =) Har vart osams me några men de e over and out nu .. Några av dom iaf.. Hm å sen då? Alltså jag vet inte om de hänt så där jätte mycke egentligen, inget jag lagt på minnet iaf :D haha Hm ja iaf så måste jag pierca boobbisen snart eller nått, ah jag hade ju i högra men den cpa sej så jag ska testa å ta i vänstra , blir inte de bättre så får de ju va helt enkelt, då tatuerar jag mej istl.. ;) Hm, ja men va händer då? Nä men jag ska försöka å blogga varje dag istl så kanske jag kommer ihåg de jag ska skriva å inte bli en jävla massa klödd som de alltid blir när jag försöker blogga efter 100 år typ :P Ja men vi säger så sålänge :D tack å hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0