88

Go morron för en timme sen eller när de va ..

E i källvallen nu. Just nu e de sjukt varmt i stugan å ungarna gnäller ..

Gubben säger att vi ska åka hem i morrn , men jag vetifan om jag står ut .. :D

Prooooosit..

Henkan försökte skjuta en Björn i morse. Eller jag vet inte hur de gick för han har inte sagt nå :)

Hade fått ett sms igår som jag läste nu i morse - dom saknar dej här .. :) kan man ju undra vilka de va .. Kul att nån saknar en iaf :D

Nu ligger kidzen å kollar på mästerkatten i stövlarna på Idas surfis 😝

Jag ligger bredvid gubben som snarkar . Funderar på om jag ska öppna en öl 😃haha

Ja men iaf , körde typ hela vägen hit igår.. Men jag pluggar bara körkort annars, ska inte ta nått ... 😎😉

Nä se om jag slinker in senare .

Hade gutt 😛



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0