90

Tjabba tjena hallåå =)

Hur står de till? Här e de bara bra, lite huvudvärk bara men överlever nog de ..

Gick upp vid 06.45 i morse , väckte ungarna vid 7 å sen cykla vi t dagmamman.

Jag cykla hem å tog en kopp kaffe innan de va dax att göra sej ordning för att cykla ner t körskolan me Marlene ..

Satt å gjorde nå prov innan de va dax att bege sej till synsam för att kolla synen. Ja å visst behövde tant glasögon. Börjar nog bli gammal :D Ja men sen kom Marlene å då gick vi t wayens å tog oss en LATTE ;) Yummie ..

Sen gick jag tillbaka till körskolan å hon fick till simhallen .. Gjorde nå prov till sen kom Marlene studsande tillbaka, hon klarade uppkörningen =) Så STORT grattis gumman.. Äntligen har jag en fylle chaffis, eller va kom vi fram till ?? :P

Nä men sen cykla vi hemåt, hon cykla hem å jag cykla på affären å köpte vinäger :D Sen cykla jag vidare hem å tog en macka å satte mej vid datorn för att plugga lite till.

Nu ska jag inte plugga mer förän ikväll när ungarna lagt sej..
I morrn blir de körning me körskolan. Sen lite andra planer =)

Oj ja nu fick ni iaf veta vad jag gjort idag, de va väl en rolig läsning ?? :D Haha
Nä ska hinna me en kopp kaffe innan hämtning av barn..

Hade bra .. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0