91

Tjoho.. Idag äre onsdag :P Har suttit å klurat me körkortsfrågor nu på morronen, gick ju bra de :) Nu sitter jag å väntar på att Emelie ska komma, å kanske Ammie noll koll om hon ska me. Kaffe dax ju.. ;) Fan har suttit å gäspat typ 700 gånger nu på morron, de e fan inte normalt å gäspa så mycke. Eller ?? Ja men ska ner t körskolan sen å köra så SE UPP =) Sen ska jag hem t mina förkylda å hostiga barn. Men dom har ju börjat hos dagmamman nu efter 5veckors semester då får man räkna med sjukdomar.. men de kan ju va ganska mysigt de me.. Bara jag slipper å bli sjuk.. E så drygt att va sjuk själv när barnen åxå e hemma, speciellt när man e själv hemma me dom.. Men de funkar .. Nä nu ska jag tina lite bullar åt kaffe gästen/gästerna :) De va NÄSTAN en order .. Emelie skicka , har du bullar hemma ? Hahaha bull-Maja :D Nä tack mej just nu, återkommer säkert sen. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0