144

Tjoflöjt .. Jag lever (tror) jag iaf .. 

Hoppas denna vecka svischar förbi (alltså onsdag torsdag ) så de blir fredag å helg nån gång å hoppas att de blir som jag vill :D  lät lite knasigt men så e de :) 

Hoppas på att få träffa bästa Emmy i helgen ;) saknar ju henne <3 

Ja men va händer annars i mitt liv då ?! ABSOLUT ingenting känns de som :) nä men fixar å trixar me de mesta . 

Åh snart e de väl dax att slå in alla julklappar å .. De får gubben fixa . Jag e sämst på sånt .. Höhö 

Å nu e de plus grader ute så känns som snön kommer försvinna me en väldans fart, inte vet jag om den gör de men känns så nu iaf . Skulle ju regna nån dag här åxå hörde jag nå rykte om ;) 

Haha nä men nu vart de rörigt typ .. Så tack å hej från mej .. 

Puss <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0