82

Tjäääna..

Va visst ett tag sen jag skrev, jaja men de e sånt som händer.. Så vad har hänt sen sist då? Hm ja nu ska man försöka komma ihåg de åxå.

Öh har varit i Falun å jobbat me Ammie =)
Sen helgen som va , alltså 17-18-19 maj så va vi ner i skåne på konfirmation, Jag å mannen å barnen å min mamma =) Ja de va väl typ de, kan inte komma ihåg nå mer jag gjort..
Börjar ju bli gammal så minnet e inte på topp :D haha
Jaha så va händer just nu då?
Jo jag fick gå å hämta kidzen tidigare idag då Ida va varm å slö, de slutade me att hon hade 39 graders feber, lilla loppan min <3
Ja sen gick kim å kolla på tv på Julia´s rum å sen blev de knäpp tyst i huset, ja då hade han somnat :)
Väckte han för en stund sen ..
Ja nä nu vetifan va jag ska skriva. Så vi hörs när vi hörs helt enkelt..

Tack å hej sålänge. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0