128

Tjo :) helgen e över . Drog ner till Falun i torsdags å väntade på gubben . Sen drog vi vidare t HOK . Fredagen så drog jag å gubben t gekås å shoppa julklappar å lite bra att ha grejer . :) nu e vi fattiga :) nä då men de va inte så farligt . Ja sen blev de tillbaka t HOK å ta de lugnt . Lördagen så drog vi bort t A6 å kollade läget :) fanns väl inte så jätte mycke men sånt e livet :)  sen blev de söndag å vi åkte hemåt . Har saknat vilddjuren hemma , barnen asså ;) hihi . Så nu e jag hemma hos dom igen . ❤️ Just nu e dom hos dagmamman å jag ska bege mej till Mvc om ett tag . ÄNTLIGEN 😃 nä men nu vet jag inte va jag ska skriva mer . Hej hej så länge . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0