129

Go kväll :) idag har jag ÄNTLIGEN tagit ut min spiral . Nu hoppas jag att all värk försvinner annars e de ju nå annat fel .. 

Sen gick jag vidare till Ammie eller ja till hennes mamma å drack kaffe å snacka SKIT :) sen gick jag vidare till Marlene å drack lite mer kaffe å snacka ännu mera SKIT ;) mycke skitsnack blir de vissa dagar !! 

Ja sen åkte jag me Marlene hem för hon skulle ändå ut å åka .. 

Ja sen vet jag inte va som har hänt ?! Jo hämta barnen å sen lagat midda å eldat åh nä typ inge mer :) 

Kim bestämde sej för Att han ville sova bredvid sin mamma i natt å de får han väl :) 

Här ligger han å breder ut sej ❤️
Nä nu ska jag gö som han SOVA .. God natt sov gott då .. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0