133

Go kväll eller nått .. Har haft en bra dag me Marlene idag .. :) vi har lekt hela veckan <3 sånt e kul .. När jag kom hem förut idag så vart de lite städning me massa hög musik , bra musik dessutom ;) eller va säger du Ammie?  , som kom mitt i städningen en sväng <3 

Annars har jag inte gjort så mycke . Lagat mat , busat me kidzen ,duschat,  eldat å
Kollat på tv . Ja men hade gjort lite iaf :D haha .  Nu ligger jag i sängen å
Hoppas jag kan somna . Ja somna kan jag väl men kanske tar sin lilla tid :) 

Åh vet ni ? Bara för att man skriver någonstans att man umgåtts me någon en dag å skriver att VI snackat SKIT så
Betyder de för i helvete inte att VI snackar SKIT om folk .. Finns så jävla mycke annat man kan snacka skit om .. Ja de va väl bara de .. 

Nu ska jag sluta skriva för nu vet jag inte vad jag ska skriva mer .. 

God natt sov gott dårå . 

Puss 


Kommentarer
Ammie

Hahaha ja skit bra musik du, eller inte :P
Gick på dollar $ o nynnade på den där jävla låten , hahaha!

Hahaha ja vafan, VI snackar SKIT om allt annat SKIT..
Vi har lixom annat att lägga ner våran energi på än att snacka skit om folk..Uvva.. :P

Puss på du <3

Svar: Dissar du min musik din jävel ?? Fy fan .. Haha den e ju bäst <3

Ja precis så ska de låta.. :D

Puss på du å god natt med dej <3
Helen Andersson

2013-11-20 @ 23:39:32
URL: http://ammiecool.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0