139

Hej hej .. Då va de torsdag, eller ja den e typ slut snart men ändå ;) 

Så va har jag gjort idag? Jo samma som vanligt så de behöver jag inte berätta om ... 

Åh om ni inte märkt de så blåser de som FAN ute :(  annars fick ni veta de nu .. :) 

I morrn e de FREDAG å då ska jag å kidzen åka t Falun eller om vi tar tåget t Ludvika på en gång, inte bestämt mj än . Ja för i morrn då e de ÄNTLIGEN dax för en ny tatuering , ja 1 eller 2 har inte bestämt mej än :D 

Annars så e de fullt upp i helgen . 
Å på söndag e de 1 december (tror) jag .. 

Ja men iaf så har vi ingen snö än, man kan ju undra om de ens tänkt komma nån :/ 

Nä nu ska jag kolla på, vad blir det för mat sen hämta ungarna .. 

Puss till alla som förtjänar de å för er som inte gör de får en spark i arslet .. 


Kommentarer
Ammie

Jag är inte alls avis på att du ska tatuera dig, inte alls :'(


Puss på du <3

Svar: Hehe nä jag kan förstå att du inte e de ;) haha .. Va meningen att du skulle följa ju. Men vart inte som planerat ju :( men de kan vi ta sen ;) puss på du <3
Helen Andersson

2013-11-28 @ 17:44:29
URL: http://ammiecool.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0