117

Har typ fått order av Ammie att ja måste blogga :) 

Så får se om jag kommer på nått :) hm helgen då? Jo fredagen va lugn . Lördag en åkte vi upp t Ovanmyra för barnen skulle sova där, ja vi sov åxå över eftersom barnens farmor va sj hemma :) ja vi drog ner t Rättvik på fest hos min lillebror :) sjukt kul. Men finns ju folk som inte har alla getter hemma asså :D Jag blev iaf full som f*n :) ovanligt? Nja inte så värst :D kom tillbax t ovanmyra vid 03.00 typ nått sånt . Dagen efter fy satan va dåligt jag mådde :) vakna , försökte äta (gick inte ) , den skjutsa farmor ner oss till Rättvik , vår bil stod där sen skulle vi gå på
Marknan .. Mådde illa hela vägen ner t Rättvik :( hinner kliva ur bilen sen spyr jag som en gris 🐷  :) farmor ( alltså barnens farmor ) hon hade tydligen bara stått å flinat åt mej 😝 ah fy fan .. Sen plåga jag mej genom (nästan) hela marknan , kan säga att va fan de jobbigaste jag varit med om 😂😂 haha men va fan självförvållat 😝 

Ja men sen då ? Måndag å dax för dagmamma åt barnen å jag va bara hemma å plugga .. Tisdag , va hemma me Ida för hon hade hosta :(  ja å
Idag e de onsdag å Ida va frisk å ville t dagmamman , visst hon mådde mycke bättre så de fick hon väl :) jag drog ner på körskolan å plugga lite till . Den vart de stopp så gick å drack latte me Ammie å Emelie 👍❤️  Sen sket vi i de å drog.. 

Äh mycke snack i liten verkstad nu eller va man brukar säga .. 

Känns mest som ett kladdigt inlägg men de brukar bli så när jag skriver .. Nu ska jg glo på Per Morberg 😂😂 

Puss hej ❤️


Kommentarer
Ammie

Hahaha vad bra att du lyder mig ;)

Svar: Ja jag kände nej tvingad :D
Helen Andersson

2013-10-09 @ 21:20:41
URL: http://ammiecool.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0