118

Hallå hallå =) Nu va de några dagar sen IGEN ;) Bäst jag slänger in nått så inte Ammie skäller på mej ;)

Så va händer å va har hänt sen sist? Hm ska jag va riktigt ärlig så vet jag inte va jag har gjort riktigt :)

Hm ska försöka komma ihåg lite iaf :D

I fredags så va hela familjen ner på stan en vända, va in på körskolan å fixa tider t ALLT.. Så nu e de klart , sen drog vi till elgiganten å köpte ny laddare till min padda (äntligen) så nu kan man leka me den igen.. Barnen tror fortfarande att den e trasig å så kommer de bli .. Min leksak nu :P Hm ja sen drog vi till Backa för barnen skulle klippa sej :) Ja sagt å gjort sen åkte vi nog hem tror ja :/

Lördag? Öhh va gjorde vi då? Jo, jag å jennifer å Ida drog ner på stan å fika å greja lite :) sen va de sten dött ..

Söndag. Ja då drog vi till Styggforsen (Rättvik) me syrran å hennes familj å sen mamma .. Fika å lekte kurragömma typ, ja ungarna lekte de :) Ja sen hände de inget mer..

Måndag, barnen skulle t dagmamman å jag drog ner på körskolan.. Sen hem å gjorde inget å sen va de dax att hämta barn, sagt å gjort, klockan gick dax för mat å sen läggdax för ungarna :D

Idag tisdag, va meningen att jag återigen skulle ner på körskolan men har haft huvudvärk HELA dagen så stanna hemma .. La mej på soffan å somna, sov typ 4 timmar eller va de va, Jävla skönt va de .. Men huvudvärken sitter kvar än men inte lika häftig som innan idag ... Ja å sen då? Nä de har inte hänt mer idag..

Nu e jag nog klar?!?!

Puss på er <3


Kommentarer
Ammie

Hahaha ja, de e bäst för dig att du skriver ;) <3
Puss på du <3

Svar: Ja annars blir du ju 😡 på mej ❤️
Helen Andersson

2013-10-15 @ 21:45:00
URL: http://ammiecool.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0