122

Har tänk å blogga i flera dagar men har inte blivit av, å nu fick jag skäll av AMMIE igen så e väl dax ;) 

Så va har hänt? De e inte mycke . Har känt mej lite krasslig dom senaste dagarna , huvudvärk,snorig, å lite ont i halsen . Men de onda i halsen har gått över nu e bara resten kvar :( 

Ja annars så har jag väl varit ute å övningskört en hel del i helgen å i igår (onsdag) körde jag på körskolan .. Allting går fint . Nu e de bara å vänta på alla tider man har .. 

Idag somna jag i soffan efter jag lämnat barnen .. Sov typ 3 timmar. Så skönt, men hade fortfarande sån äcklig huvudvärk å har de än :( kuk huvud .. 

Ja men nu kom mongo Martin så ska dricka kaffe.. :) 

Puss på er ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0