105

Go kväll :) hm va har vi gjort idag då? Jo vi åkte t barnens farmor förut. Jag körde. Sen ville jag ta en väg men henkan skulle på bolaget , så jag slogs me rondellerna :D aha jag vill helst inte växla ner när jag sänker farten utan kör på typ som satan :D haha .  Ja sen åt vi både lunch å midda hos farmor å fika lite :) sen va de dax å rulla hemåt igen å körde då åxå . Körde genom furudal eller nått sånt :) fast vi kom
Nog aldrig t furudal :D haha . Ja sen frågar henkan , hur ser fr ut på bensin mätaren ? Haha oj den va nere på rött :D ja men vi kom hem till slut.. Haha fast de tog typ 100 år :)  

Nu blir de popcorn me gubben å Irene Huss ;). 

Puss hej :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0