99

Go morron alla sköna bönor :) Fast jag gick ju upp för några timmar sen men kan väl säga go morron ändå =)

Ja jag har ringt både Dustin Home å Apple nu på morron om min jävla ipad.. Blir snart knäpp på den.. Vill ju kunna använda den igen .. Men den lever sitt eget lilla liv me laddningen :(

Skulle gö nått me den sa en kille, men jag fattar nada :D

Jaha så va hände igår då? Ja pluggade teori, men den jävla fasen blir jag tokig på.. Sen kom Tesan å drack kaffe :)

Ja sen vetifan, jo gick å hämta kidzen, sen hem å bråka lite sen lekte å sen va de dax för mat, fick bli köttbullar å makaroner åt ungarna. Jag åt ägg :P

Sen fick dom bada å sen sova gött =)

Ida har börjat vakna 100 gånger på nätterna, skriker mamma , ja va e de? Jag e törstig :) Åhh okej

Kim vaknar han åxå i bland, så ligger han där mamma mammamma maaaammmma mammama ja hur länge som helst. Hinner knappt andas mellan mamma orden :)

Ja men då kan de gå.. Va meningen att jag skulle ner på körskolan idag, men andra planer. Så fortsätter hemma me teorin mellan varven..

ja de va väl de för den här gången.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0