170

God morgon :) va nån dag sen jag skrev nu tror jag. Haha ja gnäller på Ammie för att hon inte bloggar, sen gör ja inte de sj heller ;) 

Annars e de fint me mej å
Familjen . Gubben jobbar å har sej, ungarna hos dagmamman  , å ja gör de jag e bra på helt enkelt ;) 

Jag försöker ju hå ner några kg å änsålänge har 8kg försvunnit , bättre än 0 .. Jag väger mej på torsdagar, varför en måndag när man kan ta torsdag :) iaf så stod vågen still denna torsdag, men hellre de än att den gått upp liksom :) 

Men de e bara att kämpa vidare de ! Nyss käkat frukost å nu sitter jag här me kaffekoppen ;) 

Men nu har jag nog inte så mycke mer å berätta, eller jo finns säkert men orkar inte :D

Ha en bra dag alla fina ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0