171

Gokväll bloggen =)

Onsdag redan, veckorna går ibland alldeles för fort tycker jag, men ibland e de ganska skönt de å :)

Hm försöker tänka vad jag gjort måndag å tisdag, men de e nog inte mycke, eller jo de vanliga , tvättat,lagat mat å tränat.. :)

Idag har jag varit me Stina ner på stan å fönstershoppat typ :)
Får ta stan å köpa bh i morrn när pengarna trillar in ..
Ska ner me Ammie då tänkte jag ;)
Sen måste jag till maxi å handla till på fredag å resten av helgen ;)

Mamma, syster, bror, Jennifer,Leo ,Saga å Marcus kommer å umgås lite <3 Äta lite gott å så ...

sen blire Bjurs å påskmiddag på söndag :) Å gubben kommer hem :P
Men skriver mer en annan dag om va som händer å sker ..

Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0