172

Nu e de några veckor sen sist igen.. Men va fan , glömmer ju bort eller så har jag helt enkelt inget att skriva ;)

Hm va har hänt sen sist då??!! Ja de va en bra fråga.. Tar väl de jag kommer ihåg =)

Va ner på stan å fixade massa saker förra veckan , Ammie va me hon å :P
Har fått mina skor fixade hos skomakaren nu , så nu slipper man gå som en kratta när de e dags för fest, men de kanske man gör ändå, inte fan vet väl jag hur jag går :D

Fredagen va cool lugn, eller nja de vetifan förresten, Ammie va hit å jag hjälpte henne färga håret, tror de va i fredags iaf :P
Lördan va de dags att lämna barnen hos mamma/mormor för att sen dra vidare ut på fyllan ;) De va iaf sjukt kul så länge de varade :)

Söndagen va lugn den.. Degade i soffan ett tag , sen kom barnen hem å dom skulle på kalas å jag fick stanna där me dom .. Va lite små drygt men fixade de där ja.. :)

Nu e vi inne på en ny vecka..
Igår ringde Sandra å fråga om jag ville följa me t Borlänge. Ja visst. men åkte me gubben dit sen träffa jag henne utanför Ikea ..

Jag handla ingenting, förutom mat å kaffe :) :)

Får dra dit en annan gång då jag e lite rikare å orkar handla :D

Nä nu orkar jag inte svamla mer ..
Hade nice tills vi hörs nästa gång :D

Puss på er då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0