152

Fan i hela helvete.. Skrev värsta inlägget nyss å så försvann skiten :( ;( Ja men dagen idag har varit lite bättre än igår, men inte jätte bra.. Somnar med huvudvärk å vaknar med huvudvärk.. Å trött hela tiden.. Kan kanske ha nå me att jag börjat me LCHF igen ingen aning, men kan som sagt va så .. Hoppas de går över snart iaf .. Idag har jag längtat efter sommaren å saknat dom jag fick lära känna <3 <3 Annars så har jag lagt ungarna för natten, men Kim han vägrar somna :( åh hundarna gnäller, dom har inte fått nå mat än , men ska snart få.. Åh jag väntar på gubben så vi kan äta nått. Jag har bara ätit frukost å lunch idag så min mage börjar kurra extremt nu :( Ja men nu har jag inge mer att skriva.. Glömde ju bort de mesta så skiten bara försvann.. Puss på er alla som förtjänar de <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0