156

Fredag kväll e här.. Hm va har vi gjort idag då? Jo vi va å handla lite i morse. Gubben, jag å Kim .. Ida va hos en kompis.. =)

Sen drog gubben å jobba igen så nu e vi själv hemma igen ;)
Hm ja sen va de väl dags att gå å hämta Ida, så jag å Kim giv´ck.. Fy fan vi va piss blöta när vi kom hem :( :(

Men nu hoppas jag att snön försvinner så sommaren kommer någongång... <3

ja just nu försöker jag skriva lite här som ni kanske märker :D Haha
Ungarna har lagt sej.. Ja å bara för att de e fredag så vill mina barn lägga sej den här tiden.. Varför tvinga dom va uppe liksom, sover inte längre för de.. =)

Hmm jag håller på att tvinga Ammie att blogga för nu har de fan varit för tyst där ett tag, de e inte OKEJ att bara sluta skriva :D

Nää nu tog de slut, vet inte va jag ska skriva mer.. Hoppar väl in senare om jag kommer på nå mer att skriva..

Puss på er <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0