158

Nu e snart helgen slut..Gubben har kommit hem. Han är ALLTID hemma torsdag kväll, fredag förmiddag , söndag eftermiddag å HELA måndagen , ja så är de just nu me hans arbete :)

Jo men iaf så gick jag å kim å ida t Ällbock (stavning) förut för Ida skulle leka me en kompis.. Så kim passa på att åka lite pulka han me innan vi gick hem :)

Väl hemma så vart de lunch åt oss =) Kim åt pannkaka å jag tog en smoothie å 2 finn crips eller va dom heter :P

Annars har vi inte gjort nå speciellt idag. Hängt lite tvätt å eldat, ja om vanligt typ :D Haha

Idag har jag varit utan cola, godis å chips i 4 veckor :) Märker jag nån skillnad ?? Öhh nä de tror jag inte :D Hahah

Nää nu orkar jag inte skriva mer.. Hejsvejs sålänge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0