161

De har varit en underbar helg till å börja me :) I fredags va de D-party å sen 80 tals partaj ;) de va hur kul som helst :) 
Jag åkte hem ganska tidigt 02.00 :D 

Lördagen vakna 8 å gick upp kunde fan inte sova mer så låg i soffan å glodde på tv . Sen va de bara att klä på sej å åka på kalas i Vikarbyn :) 
Sen slappa vi bara när vi kom hem , ja jag fick syrrans yngsta dotter me mej hem :) 

Söndagen va ganska lugn den å . Åkte å hämta barnen bara sen inge mer tror jag ..

Sen blev de helt plötsligt ny vecka :D 

Måndag hm ja va gjorde jag då? Absolut ingenting tror jag ;) 

Idag tisdag , lämnade ungarna hos dagmamman sen hem å drack lite kaffe. Sen fick jag tråkigt så jag tog en promenad hem t Marlene ! Satt å drack kaffe å snacka skit typ :) 
Sen kom Emelie å hämta mej, drog på maxi å sen drog vi hem t sur Bettan Ammie å städa efter i fredags ❤️ Haha 
Va inte då farligt som jag hade föreställt mej i huvudet :D sen drog vi ner på stan å "åt" lunch . Ja sen hem å hämta ungarna :) de kanske har rullat på ändå .. 

Sitter å glor på Våra pinsamma kroppar nu :/ Ska sova så fort de e slut .. Kommer ju en dag till i morrn , som ska spenderas med sur Bettan å suggan ❤️👍 

Nä men nu orkar jag inte skriva mer , god natt sov gott när de e dags 

PUSS 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0