147

Hej hej .. Idag e de lördagen den 11 januari för er som inte har nån koll alls :) 

De har inte hänt ett skit sen jag skrev sist .. 

Idag har de snöat hela jävla dagen å kallt e de :@ hatar kylan . 

Marlene å Lias å Daniel va hit i morse :) <3  bra många timmar , myspys ;) 

Sen åkte dom . Vi bestämde att vi skulle komma hem t dom å äta senare . Sagt å gjort vi drog dit å åt mat å drack kaffe å ungarna lekte bra :) bara lilla lucifer som lever sitt eget lilla liv ;) haha 

Ja sen vart kl så mycke så vi drog hem . Trodde att ungarna skulle somna fort som fan, men de gjorde dom ju inte :/ haha men tillslut så :) 

Jag har nyss tagit in hundarna så nu ligger dom å myser å jag glor på tv, eller ja de va inte så mycke på tv så tänkte jag kan väl blogga lite, jag som har så mycke å skriva om eller inte :D 

Men nu känner jag mej sjukt jävla trött så undra om jag inte ska ta å sova lite om en stund . Försöka iaf . ;) 

Lär väl inte gå så bra som vanligt, å speciellt inte nu när de bubblar som fan i rören .. AMMIE , BUBBLAR I RÖREN inte BUBBLAR I RÖVEN  :P hahaha 

Nä men hade Nice . God natt sov gott ❤️


Kommentarer
Ammie

Hahahaha när jag läste " Det bubblar i röven " så tänkte jag att du va skitnödig o dålig i magen *S*
Tur du skrev sen att det var i RÖREN ;)

Puss på du <3

Svar: Haha du e ju bara för jobbig ;) haha jag dör . Puss på du <3
Helen Andersson

2014-01-11 @ 22:47:07
URL: http://ammiecool.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0