150

Tjoho.... Har suttit å lagt in lite recept.. Men ganska irriterande att ALLTING blev ihop :@ Gjorde faktiskt som man brukar skriva recept men de blev visst inte så.. Jaja ni kan väl läsa, ni får väl anstränga er lite extra bara ;) ;) Ja va har jag annars gjort idag då? Jo jag har tvättat å eldat å sånt som ni inte har me å göra helt enkelt. Ja just de jag hann me en liten promenad i morse efter jag lämnat barnen :) Ska väl kriva klart detta inlägg sen hänga mer tvätt, sen rocka lite till familjen annorlunda tänkte jag :P I morrn ska jag nog ner på stan en sväng.. Måste in på synsam eller va de heter.. (om jag har pengar= eller ja om gubben har pengar heter de väl :D ;) Nä men de va väl de jag hade å säga just nu. Nu måste jag göra de jag ska innan jag glömmer av de.. Puss på er alla <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0