162

1 mars idag då, en dag närmare värmen kanske :) haha 

Jennifer kom igår , alltid skönt me lite extra sällskap när ungarna lagt sej faktiskt .. :) Hon åker väl hem i morrn . Just nu spelar dom memory eller va de heter .. 

Åh jag tittar på å väntar på att tvätten ska bli klar . :) 

Asså jag e så trött på de här vädret så jag skulle nästan kunna gå i ide snart asså :(  Hoppas att värmen kommer snart .. 

Annars så tycker jag att de börjar bli tråkigt att göra LCHF mat .. Samma hela tiden eftersom man knappt har nå hemma till de :( :(  jaha huvudsaken e väl att man får nå i magen kanske :D haha 

Idag blire kött å kålrots pommes ;) kul va ?? Men de e iaf gott som fan :) 

Nä men nu vet jag inte va jag ska skriva mer.. 

Men puss på er alla ... ❤️

spel ligan :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0