164

Tjeeenaa :) idag äre måndag :) 
Helgen har varit lugn , Ida har lekt me en kompis å jag å Kim har varit hemma bara :) 

Igår så bestämde vi oss för att åka t mamma/mormor en sväng , så vi tog bussen dit :) vi han va dör nån timme innan de va dags att åka buss hem igen ! Ungarna va på väg att somna i bussen men dom klara av att va vakna hela vägen :) 

Fan va jag hatar denna jävla snö nu 😡 e så trött på de .. Vill ha våååår å sommar nu :) 

Saknar mina vänner suggan å sur-Berta å :) undra när vi ska ses igen ?!?! 😀 ja de märks :) 

Nä nu ska jag äta frukost :) 

Hejsvejs ;) ❤️❤️




Kommentarer
Anonym

Haha saknar dig med! Onsdag? Funkar de för er?
Orkar inte logga in Med vänlig hälsning, SUGGAN ;) haha

Svar: Onsdag blir fint 😂❤️
Helen Andersson

2014-03-17 @ 11:54:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0